2013. augusztus 1., csütörtök

000.

DRÁGA OLVASÓIM!                                                                                                                                    
Nos, lássuk be, hiába próbálkoztam én bárminemű történet írásával, valamilyen probléma mindig közbeszólt - idő- vagy ihlethiány, kedvtelenség, nemakarás, s társaik. Most úgy döntöttem, hogy nyitok egy blogot nagyjából egyedi címmel, novelláknak. Azt hiszem, ide még írnom kellene valami rohadt jó szöveget, hogy miért olvassatok, iratkozzatok fel, de én csak elmondanám, hogy a kinézet totál ideiglenes: egy jó kis horrorfilm után készítettem. Szóval mindenképpen le fogom cserélni valami kevésbé misztikusra.                                                                                                     
 FREE HUGS FOR EVERYONE, NATALIA

2 megjegyzés:

  1. Drága Natalia!<3333

    Mivel bocsánatot kértél és nem vagyok haragtartó gondoltam üdvözöllek itt is.xd^^^
    Már várom a novelláidat és különböző írásaidat. Remélem fogsz írni egy kis novellát rólam/ rólunk csak, mert pár éve be lett ígérve egy ilyen, nem tudom merre késlekedik még. Illetve ahogy rápillantok a fejlécre remélem jó sok horror történet lesz. Nekem semmi bajom sincs a kinézettel, szeretem az ilyen misztikusan horroros dolgokat, de ezt te tudod a legjobban.

    Ui.: A Fallen- t hova raktad? Nem találom ._.

    Puszi, Bells

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetlen Bells!♥
      Hát, ha Te azt bocsánatkérésnek vetted, hát legyen :D
      Az első ide felrakandó novella sajnos nem rólunk szól, de ahogy ígértem, lesz ilyen. Valamint igen, horroros is, csak nem tudom mennyire ijeszti el a jónépet egy ilyen darkos kinézet :D
      Köszönöm, hogy írtál!
      ui.: Roxi anyujánál van, majd holnap vissza hozom :D
      love, Natalia

      Törlés